**  به منظور ارائه هرچه بهتر خدمات پشتیبانی موارد زیر را در نظر داشته باشید  **

  • ارائه خدمات پشتیبانی فقط از طریق تیکت امکان پذیر میباشد
  • پاسخگویی 24 ساعته و7 روز هفته میباشد -  امکان تاخیر در روزهای تعطیل وجود دارد
  • از ارسال تیکتهای مکرر و پشت سرهم خودداری فرمایید ، تیکتها طبق اولویت ارسال بررسی میگردد
  • مشکل خود را بصورت کامل و با بیان جزییات اعم از نوع ERROR و... کاملا شرح دهید و بهتر است از محیط اسکرین شات یا ویدئویی کوتاه تهیه نمایید
  • از بکار بردن هرگونه تهدید ، الفاط رکیک ، تهمت به شدت بپرهیزید در غیر اینصورت اطلاعات شما در بلک لیست قرار خواهد گرفت و پشتیبانی خرید شما لغو خواهد شد
  • اعلام نتیجه راهنماییهای صورت گرفته توسط تیم پشتیبانی ، منجر به ارائه خدمات بهتر به دیگر عزیزان را شامل میشود
  • درصورت مواجه شدن با مشکلی که تیم عصر فنون هم قادر به رفع آن نشد و راه حلی هم برای آن یافت نشد ، تیکت شما در وضعیت "  در حال رسیدگی  " تبدیل میگردد تا پاسخ مشکل شما پیدا گردد
  • تمام سعی و تلاش تیم عصر فنون ، ارائه خدمات در شان همکاران گرامی میباشد هیچ فعالیتی بی نقص نمیباشد ، نکات ضعف و قوت ما را گوش زد نمایید تا در صدد رفع و تقویت آنها تلاش نماییم

تیم پشتیبانی عصــر فـنــون

Tuesday, August 8, 2017

« Tilbake